Główne menu

Wyposażenie firmy | Forum

Avatar

Proszę rozważyć rejestracje
gościu

sp_LogInOut Zaloguj sp_Registration Zarejestruj się

Zarejestruj się | Zapomniałeś hasło?
Zaawansowane szukanie

— Zakres forum —




— Match —





— Opcje forum —





Minimalna długość wyszukiwanego słowa jest 3 znaków - maksymalna długość wyszukiwanego słowa jest 84 znaków

sp_Feed RSS tematu sp_TopicIcon
Wyposażenie firmy
2016-11-14
14:22
Avatar
tymekalex91
Użytkownik
Użytkownicy
4 Postów forum
Użytkownikiem od:
2016-11-14
sp_UserOfflineSmall Offline

Dzień dobry. Od jakiegoś czasu dużo się pisze o nowoczesnym wystroju lokalu biurowego. W sieci jest dużo stron, które przedstawiają meble biurowe w nowoczesnej odsłonie. Nie wiem, jaki wpływ na postrzeganie firmy mają tego rodzaju meble konferencyjne w siedzibie firmy. Czy nowoczesny wygląd biura wpływa na jakość pracy ludzi w firmie. Równie istotną dla mnie kwestią jest fakt czy futurystyczne meble konferencyjne oddziaływają pozytywnie na potencjalnych klientów? Czy dzięki takim rozwiązaniom, kontrahenci chętnie podpisują umowy? Wiadomo, iż wystrój firmy jest bardzo istotny, natomiast zastanawiam się do jakiego stopnia takie meble konferencyjne zwiększają przychody danego biura, które postanowiło zakupić takie meble biurowe.

2017-03-27
11:19
Avatar
Grzegorz543
Nowy użytkownik
Użytkownicy
1 Postów forum
Użytkownikiem od:
2017-03-27
sp_UserOfflineSmall Offline

Jasne że wyposażenie wnętrza biura ma znacznie i oddziałuje na klienta. Łatwo zauważyć co dzieje się ostatnio w oddziałach banku. Jak to wygląda wystrój biura. Jakie stosuje się meble biurowe. Klient czuje się w takim miejscu dużo bardziej doceniony, bo jest to tak jakby tworzone pod niego. Ostatnio w jakimś biurze obsługi klienta np. widziałem zaś fotele biurowe akracing, takie jak te: https://www.akracing.pl/index.php?id_kat=001002 Kto by pomyślał, że w takim miejscu ustawiać fotele tak dobrej marki. Ale na mnie osobiście wywarło to duże wrażenie, a i widać, że pracodawca dba o pracownika.

2017-04-07
11:41
Avatar
hekus25
Użytkownik
Użytkownicy
16 Postów forum
Użytkownikiem od:
2017-02-21
sp_UserOfflineSmall Offline

Ja w firmie zainwestowałam dodatkowo w szorowaki i polerki http://www.elinea.com.pl/Szoro.....-i-polerki Mamy dużo wykładzin, więc wynajmowanie takiego sprzętu byłoby raczej nieopłacalne. Muszą być często czyszczone, bo tam jest największe skupienie kurzu i roztoczy, co ma negatywny wpływ na zdrowie. Myślę, że zainwestowanie w tego typu sprzęt jest dobre dla wszystkich firm, które mają podobny problem.

Strefa czasowa forum: Europe/Warsaw

Najwięcej użytkowników online: 94

Obecnie online:
13 Gość(ci)

Obecnie przegląda tą stronę:
1 Gość(ci)

Najwięcej postów:

Wioleta: 331

Zbigniew Jerzy: 307

adap: 236

Paulina: 142

Cats80: 81

Cindy: 65

flores: 61

tujunga: 49

cruella: 41

Nymeria: 39

Statystyki użytkowników:

Posty gości: 379

Użytkownicy: 756

Moderatorzy: 0

Administratorzy: 2

Statystyki forum:

Grupy: 1

Fora: 7

Tematy: 500

Posty: 4640

Najnowszy użytkownik:

Ewelina Ec, dortezka, amisia, EwkaMarchewka, lemon150, a.lis, helenka, Agnieszkatom, Luizka, Luna077

Administratorzy: admin: 0, dorota: 267