Główne menu

Jak schudnąć w tydzień?

Nie ma chyba kobiety, która by nie marzyła o bezkarnym jedzeniu, smakowaniu, podgryzaniu, wbijaniu zębów i oblizywaniu ust – kulinarnych ucztach bez końca, kosztowaniu najlepszych dań bez konsekwencji. Żeby tak jeść i nie tyć… To jest główny cel.

Niestety każdy skutek ma przyczynę a marzenia o jedzeniu bez tycia pozostają w sferze nieosiągalnych pragnień. I gdy miarka się przebiera, spodnie stają się ciasne, a spódnica za bardzo się opina, pojawiają się pytania pełne determinacji – jak schudnąć w tydzień? Zwłaszcza gdy czeka nas ważna uroczystość. Czy to w ogóle jest możliwe?

jak schudnąć w tydzień

Pij głównie wodę

Jak schudnąć w tydzień?

Zmniejsz ilość dostarczanych kalorii, zwłaszcza tych  za pośrednictwem kolorowych gazowanych napojów. W ich miejscu pij tylko wodę, która zapewni Ci odpowiednie nawilżenie (poprawi wygląd skóry, włosów i paznokci), pozwoli uniknąć problemu z gromadzeniem wody (obrzęki!).

Czysta woda ma zero kalorii, nie zawiera węglowodanów i pomaga zachować równowagę w organizmie. jej optymalne dostarczanie umożliwia wykluczenie problemu z podjadaniem, które jest często konsekwencją odwodnienia.

Nie lubisz samej wody? Dodaj świeżo wyciśnięty sok z cytryny lub liście mięty.

Treningi cardio codziennie przez co najmniej 40 minut

Codziennie ruszaj się przez co najmniej 40 minut, wybierz aktywność cardio, która pozwoli na podniesienie tętna i spalenie kalorii, jak również ukształtowanie mięśni i wyszczuplenie sylwetki. Angażując jednocześnie wiele mięśni, uzyskasz najlepszy efekt w najkrótszym czasie.

Zależy Ci na jeszcze lepszym rezultacie?

Wprowadź trening interwałowy, który polega na łączeniu na przemian bardziej intensywnych partii z wolniejszymi. Naukowcy nadal się spierają, dlaczego to działa, jedno jest pewne – jest to skuteczne.

Usuń z menu białe produkty zbożowe

Dieta bezglutenowa stosowana nie z powodów zdrowotnych, ale z pragnienia usunięcia zbędnych kilogramów przynosi szybkie efekty.

Wyeliminowanie z diety już samego białego pieczywa, makaronów i pszenicy pozwala wielu osobom poczuć się lżej i zakończyć problem z  wzdęciami. Efekt mniejszej talii i płaskiego brzucha natychmiastowy! Gdy do jadłospisu podejdziemy natomiast bardziej restrykcyjnie, tak jak osoby z nietolerancjami żywieniowymi, możemy schudnąć jeszcze więcej.

Warto wykluczyć z menu proste węglowodany, bo są one bardzo szybko trawione…i uzależniają. Szybko po ich zjedzeniu odczuwasz głód i sięgasz po kolejną przekąskę, przez co tyjesz.

Wyklucz cukier

Za tycie nie odpowiada wcale tłuszcz, ale nadmiar…cukru.

Niestety jedzenie cukru prowadzi dzisiaj do uzależnienia, a dieta bezcukrowa jest bardzo trudna i wymagająca. Tym bardziej, że cukier jest niemal w każdym gotowym produkcie – nie tylko słodyczach, ale sosach, ketchupach, wędlinach, chlebie, itd.

Usunięcie całego cukru z diety może być trudne.

Mimo to spróbuj go wykluczyć, w ten sposób wpłyniesz na swoje zdrowie, wyregulujesz pracę trzustki, uspokoisz wydzielanie insuliny. Gdy poziom insuliny spadnie, tłuszcz może być lepiej usuwany, a postępy diety będą lepiej zauważalne.

Znane są przypadki pozbycia się aż 4 kilogramów w jeden tydzień, tylko dzięki wykluczeniu cukru we krwi…

Bądź aktywna…w łóżku

Najlepiej zagraj pierwsze skrzypce. Sprawdzi się pozycja, gdy jesteś na górze, możesz w ten sposób spalić do 144 kcal w 30 minut. Jeśli w trakcie seksu często zmieniasz pozycję, wynik będzie jeszcze lepszy nawet 600 kalorii.

Pytasz, jak schudnąć w tydzień, uprawiając seks?

No cóż nie pozostaje Ci nic innego, jak kochać się codziennie. 🙂 Uzyskasz dodatkową korzyść – lepsze samopoczucie, zrelaksowanie za sprawą serotoniny, neuroprzekaźników, które pozwolą Ci przetrwać gorsze samopoczucie i zwątpienia na drodze do uzyskania najlepszych efektów.

Śpij 7 do 8 godzin dziennie

Krótki sen niestety nie gwarantuje regeneracji. Rozpoczyna dzień pełen złych nawyków -słodkie śniadanie na dzień dobry, picie napojów energetycznych, by postawić się na nogi, podjadanie, sięganie po słodycze.

Wszystkie wyniki badań jasno udowodniły – lepszy sen pozwala utrzymać lepszy metabolizm, zmniejszyć łaknienie oraz usprawnić pracę całego organizmu. Jeśli nadal pytasz – jak schudnąć w tydzień, to po prostu lepiej się wysypiaj i nie zarywaj nocy.

Rób dobre wrażenie, stosuj triki

Nie musisz od razu chudnąć, by wyglądać lepiej.

Na zdjęciu będziesz korzystniej się prezentować, jeśli wysuniesz podbródek do przodu, staniesz lekko bokiem do obiektywu, jedną nogę wysuniesz przed drugą i ręce będziesz trzymać z dala od ciała.

Pamiętaj, by ramiona były ściągnięte, a kręgosłup prosty.

Przeczytaj, jak się pomalować, by dobrze wyglądać na zdjęciach.

Powodzenia!

 

Zostaw komentarz

Możesz użyć HTML tagów i atrybutów: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>