G艂贸wne menu

Jak schudn膮膰 w tydzie艅?

Nie ma chyba kobiety, kt贸ra by nie marzy艂a o bezkarnym jedzeniu, smakowaniu, podgryzaniu, wbijaniu z臋b贸w i oblizywaniu ust – kulinarnych ucztach bez ko艅ca, kosztowaniu najlepszych da艅 bez konsekwencji. 呕eby tak je艣膰 i nie ty膰… To jest g艂贸wny cel.

Niestety ka偶dy skutek ma przyczyn臋 a marzenia o jedzeniu bez tycia pozostaj膮 w sferze nieosi膮galnych pragnie艅. I gdy miarka si臋 przebiera, spodnie staj膮 si臋 ciasne, a sp贸dnica za bardzo si臋 opina, pojawiaj膮 si臋 pytania pe艂ne determinacji – jak schudn膮膰 w tydzie艅? Zw艂aszcza gdy czeka nas wa偶na uroczysto艣膰. Czy to w og贸le jest mo偶liwe?

jak schudn膮膰 w tydzie艅

Pij g艂贸wnie wod臋

Jak schudn膮膰 w tydzie艅?

Zmniejsz ilo艣膰 dostarczanych kalorii, zw艂aszcza tych聽 za po艣rednictwem kolorowych gazowanych napoj贸w. W ich miejscu pij tylko wod臋, kt贸ra zapewni Ci odpowiednie nawil偶enie (poprawi wygl膮d sk贸ry, w艂os贸w i paznokci), pozwoli unikn膮膰 problemu z gromadzeniem wody (obrz臋ki!).

Czysta woda ma zero kalorii, nie zawiera w臋glowodan贸w i pomaga zachowa膰 r贸wnowag臋 w organizmie. jej optymalne dostarczanie umo偶liwia wykluczenie problemu z podjadaniem, kt贸re jest cz臋sto konsekwencj膮 odwodnienia.

Nie lubisz samej wody? Dodaj 艣wie偶o wyci艣ni臋ty sok z cytryny lub li艣cie mi臋ty.

Treningi cardio codziennie przez co najmniej 40 minut

Codziennie ruszaj si臋 przez co najmniej 40 minut, wybierz aktywno艣膰 cardio, kt贸ra pozwoli na podniesienie t臋tna i spalenie kalorii, jak r贸wnie偶 ukszta艂towanie mi臋艣ni i wyszczuplenie sylwetki. Anga偶uj膮c jednocze艣nie wiele mi臋艣ni, uzyskasz najlepszy efekt w najkr贸tszym czasie.

Zale偶y Ci na jeszcze lepszym rezultacie?

Wprowad藕 trening interwa艂owy, kt贸ry polega na 艂膮czeniu na przemian bardziej intensywnych partii z wolniejszymi. Naukowcy nadal si臋 spieraj膮, dlaczego to dzia艂a, jedno jest pewne – jest to skuteczne.

Usu艅 z menu bia艂e produkty zbo偶owe

Dieta bezglutenowa stosowana nie z powod贸w zdrowotnych, ale z pragnienia usuni臋cia zb臋dnych kilogram贸w przynosi szybkie efekty.

Wyeliminowanie z diety ju偶 samego bia艂ego pieczywa, makaron贸w i pszenicy pozwala wielu osobom poczu膰 si臋 l偶ej i zako艅czy膰 problem z聽 wzd臋ciami. Efekt mniejszej talii i p艂askiego brzucha natychmiastowy! Gdy do jad艂ospisu podejdziemy natomiast bardziej restrykcyjnie, tak jak osoby z nietolerancjami 偶ywieniowymi, mo偶emy schudn膮膰 jeszcze wi臋cej.

Warto wykluczy膰 z menu proste w臋glowodany, bo s膮 one bardzo szybko trawione…i uzale偶niaj膮. Szybko po ich zjedzeniu odczuwasz g艂贸d i si臋gasz po kolejn膮 przek膮sk臋, przez co tyjesz.

Wyklucz cukier

Za tycie nie odpowiada wcale t艂uszcz, ale nadmiar…cukru.

Niestety jedzenie cukru prowadzi dzisiaj do uzale偶nienia, a dieta bezcukrowa jest bardzo trudna i wymagaj膮ca. Tym bardziej, 偶e cukier jest niemal w ka偶dym gotowym produkcie – nie tylko s艂odyczach, ale sosach, ketchupach, w臋dlinach, chlebie, itd.

Usuni臋cie ca艂ego cukru z diety mo偶e by膰 trudne.

Mimo to spr贸buj go wykluczy膰, w ten spos贸b wp艂yniesz na swoje zdrowie, wyregulujesz prac臋 trzustki, uspokoisz wydzielanie insuliny. Gdy poziom insuliny spadnie, t艂uszcz mo偶e by膰 lepiej usuwany, a post臋py diety b臋d膮 lepiej zauwa偶alne.

Znane s膮 przypadki pozbycia si臋 a偶 4 kilogram贸w w jeden tydzie艅, tylko dzi臋ki wykluczeniu cukru we krwi…

B膮d藕 aktywna…w 艂贸偶ku

Najlepiej zagraj pierwsze skrzypce. Sprawdzi si臋 pozycja, gdy jeste艣 na g贸rze, mo偶esz w ten spos贸b spali膰 do 144 kcal w 30 minut. Je艣li w trakcie seksu cz臋sto zmieniasz pozycj臋, wynik b臋dzie jeszcze lepszy nawet 600 kalorii.

Pytasz, jak schudn膮膰 w tydzie艅, uprawiaj膮c seks?

No c贸偶 nie pozostaje Ci nic innego, jak kocha膰 si臋 codziennie. 馃檪 Uzyskasz dodatkow膮 korzy艣膰 – lepsze samopoczucie, zrelaksowanie za spraw膮 serotoniny, neuroprzeka藕nik贸w, kt贸re pozwol膮 Ci przetrwa膰 gorsze samopoczucie i zw膮tpienia na drodze do uzyskania najlepszych efekt贸w.

艢pij 7 do 8 godzin dziennie

Kr贸tki sen niestety nie gwarantuje regeneracji. Rozpoczyna dzie艅 pe艂en z艂ych nawyk贸w -s艂odkie 艣niadanie na dzie艅 dobry, picie napoj贸w energetycznych, by postawi膰 si臋 na nogi, podjadanie, si臋ganie po s艂odycze.

Wszystkie wyniki bada艅 jasno udowodni艂y – lepszy sen pozwala utrzyma膰 lepszy metabolizm, zmniejszy膰 艂aknienie oraz usprawni膰 prac臋 ca艂ego organizmu. Je艣li nadal pytasz – jak schudn膮膰 w tydzie艅, to po prostu lepiej si臋 wysypiaj i nie zarywaj nocy.

R贸b dobre wra偶enie, stosuj triki

Nie musisz od razu chudn膮膰, by wygl膮da膰 lepiej.

Na zdj臋ciu b臋dziesz korzystniej si臋 prezentowa膰, je艣li wysuniesz podbr贸dek do przodu, staniesz lekko bokiem do obiektywu, jedn膮 nog臋 wysuniesz przed drug膮 i r臋ce b臋dziesz trzyma膰 z dala od cia艂a.

Pami臋taj, by ramiona by艂y 艣ci膮gni臋te, a kr臋gos艂up prosty.

Przeczytaj, jak si臋 pomalowa膰, by dobrze wygl膮da膰 na zdj臋ciach.

Powodzenia!

 

Zostaw komentarz

Mo偶esz u偶y膰 HTML tag贸w i atrybut贸w: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>