Art. sponsorowany Answear.LAB prezentuje limitowaną festiwalową kolekcję BE SHERO
BE SHERO to limitowana kolekcja ubrań zaprojektowana specjalnie z myślą o warszawskim festiwalu Co Jest Grane Festival, który odbywa się w tym roku 16 i 17 czerwca. Jego głównym patronem jest Answear.LAB. Marka stworzona przez kobiety i dla kobiet. Tworzy ona oryginalne, limitowane, tematyczne kolekcje, które stają się głosem niezależnych, energicznych i stylowych osób.
Głos marki na festiwalu mocnych głosów
W tym roku Answear.LAB po raz trzeci obejmuje patronatem miejski festiwal Co Jest Grane Festival, włączając się do społecznej dyskusji na temat roli kobiet we współczesnym świecie. Jak bowiem podkreśla Agnieszka Wojnicka, Special Project Coordinator w Answear.com „każda kolekcja kreowana przez markę to opowieść o kobietach. Za pośrednictwem mody poruszamy ważne tematy, inspirujemy i motywujemy. Tym razem, stając się częścią festiwalu kobiecych głosów, głośno i wyraźnie zachęcamy kobiety do wzięcia sprawy w swoje ręce i uwierzenia we własną moc. Kolekcja BE SHERO to pochwała niezależności, życia na własnych zasadach, kobiecej siły, dzięki której możemy zmieniać świat i działać, pozostając przy tym sobą”.
Festiwalowa kolekcja BE SHERO jest autentyczna, niezależna i mocno podkreśla indywidualny styl. Do tego samego zachęca swoich odbiorców, dając im jednocześnie wskazówkę, by nie zapominali o korzeniach i swojej wyjątkowości. Bohaterka Answear.LAB pewnie zmierza do celu, nie oglądać się na innych. Pokonuje przeciwności losu i pokazuje innym, że nie warto brać siebie zbyt poważnie. Jeśli upadnie, wstanie jeszcze silniejsza. Przy tym nie przejmuje się opinią innych. Zawsze ma własne zdanie.
Kolekcja BE SHERO jest dostępna online na answear.com: https://answear.com/s/be-shero
BE SHERO – kolekcja dla indywidualistek
Podobnego zdania są autorki kolekcji BE SHERO. Tworząc ją, po inspiracje sięgały do życiorysów wybitnych, niezależnych i odważnych kobiet, takich jak Rosa Parks, Coco Chanel, Georgia O’Keefe, Simone de Beauvoir. Te wyjątkowe osoby poświęciły swoje życie, by uczynić świat lepszym miejscem dla kobiet. Podobnie jak one SHERO chce walczyć o prawa kobiet i sprzeciwiać się ich segregacji. Chce przełamywać schematy modowe i wychodzić ponad własne ramy czasowe. Jednocześnie pozostaje wierną swoim wartościom i stylowi.
BE SHERO – kolekcja inaugurująca festiwalowy sezon
Na Co Jest Grane Festival SHERO będzie zachwycać misternymi haftami, siateczkami, szydełkowymi motywami pojawiającymi się na bluzkach i sukienkach. Silna bohaterka pokaże się nam w krótkich topach, ramoneskach z frędzlami, zwiewnych narzutach, sukienkach na ramiączkach i innej, lekkiej odzieży, która podkreśli siłę kobiecości. SHERO wystąpi też w tematycznych T-shirtach zdobionych ilustracjami Magdaleny Pankiewicz, której prace ukazują się w prasie i książkach poświęconych tematyce kobiecej. Na koszulkach Answear.LAB Pankiewicz prezentuje grafiki inspirowane obrazem współczesnej buntowniczki, o której autorka mówi – „bohaterka jest niepokorna, pewna siebie, wiedząca czego oczekuje od życia. Chciałam, aby ta seria motywowała młode pokolenie dziewczyn do działania i do stawiania siebie na pierwszym miejscu i żeby czuły, że wszystkie tworzymy jedną wspólnotę Rebel Girls”.
Answear.LAB partnerem głównym Co Jest Grane Festival
Limitowana kolekcja BE SHERO będzie częścią dwudniowego festiwalu, na którym wystąpią między innymi Nosowska, Margaret, Rubens, Mrozu, Bedoes oraz Women’s Voices Kolektyw. Na wydarzeniu nie zabraknie też atrakcji dla rodzin z dziećmi, rozmów z artystami i artystkami oraz doskonałego jedzenia z foodtrucków z różnych stron świata.
Answear.LAB dołącza do Co Jest Grane Festival już po raz trzeci – tym razem jako partner główny wydarzenia. W specjalnej strefie marki na festiwalu będzie można zobaczyć kolekcję BE SHERO oraz poczuć niesamowity klimat eventu, podziwiając choćby festiwalową scenę ze specjalnego tarasu widokowego. Uczestnicy wydarzenia w strefie Answear.LAB będą mogli skorzystać z Fotobudki 360 oraz ozdobić swoje ciała zmywalnymi tatuażami z wybranymi hasłami z kolekcji.
Answear.LAB łączy swoje siły z Fundacją Feminoteka, dlatego podczas festiwalu przygotuje aktywację „Nie ma zgody na przemoc”, do której będzie dołączyć mógł każdy i wyrazić swoje poparcie dla idei. Przedstawicielki marki wraz z zaproszonymi gościniami wezmą udział także w panelu dyskusyjnym pt. Dlaczego kobiety mają tak łatwo, że aż tak trudno?
Zostaw komentarz