Inf. prasowa Biżuteria Swarovskiego w zaskakujących kadrach – znamy finalistów Projektu Packshot organizowanego przez Answear
Nie od dziś wiadomo, że pierwszy polski e-sklep multibrandowy ANSWEAR.com stawia na młodych twórców kontentu. Ich kreatywność i zaangażowanie pokazuje i nagradza w ramach konkursu Projekt Packshot. Właśnie wyłoniono zwycięzców tegorocznej edycji. Kto stanął na podium?
Konkurs ANSWEAR.com, Swarovski i magazynu „ELLE”
ANSWEAR.com to sklep oferujący odzież, buty i dodatki ponad 300 marek doskonale rozpoznawanych w świecie. Założony w Polsce w 2010 roku dziś działa już w sześciu innych krajach Europy Środkowo-Wschodniej. Na fali własnego sukcesu ANSWEAR.com postanowiło wspierać młodych, zdolnych i kreatywnych, organizując konkurs Answear ‒ Projekt Packshot. Jak powiedział Wojciech Tomaszewski, dyrektor marketingu i e-commerce: „Projekt Packshot to bez wątpienia jeden z najbardziej kreatywnych i wymagających konkursów, jakie organizujemy. Cieszymy się, że z każdą edycją możemy dawać szansę kolejnym utalentowanym twórcom”. W 2020 roku odbyła się już trzecia odsłona wydarzenia. ANSWEAR.com połączyło siły ze Swarovski, założonym w 1895 roku światowym brandem słynącym z przepięknych produktów z kryształu, a także z czołowym pismem kobiecym „ELLE” z odrębnym działem o modzie.
DARIA FOLCIK
Cel i zasady konkursu
Zadanie konkursowe polegało na przygotowaniu packshotu, czyli profesjonalnej serii zdjęć produktów. Uczestnicy mieli kreatywnie i ze smakiem przedstawić biżuterię z najnowszej kolekcji Swarovski, stworzonej na 125. urodziny marki. W Polsce w szranki stanęło ponad 600 osób, a 10 finalistów wyłoniła komisja konkursowa. W jury znalazły się trzy ważne i znane w środowisku osoby: uznawana za fotografkę gwiazd Marta Wojtal, szef działu mody w magazynie „ELLE”, wykładowca na Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi oraz członek jury Katowice Fashion Week i Łódź Young Fashion Marcin Świderek, a także dyrektor marketingu Swarovski na Europę Środkowo-Wschodnią i Afrykę Heiko König. Dla najlepszego fotografa przygotowano cenne nagrody ‒ publikację zwycięskich zdjęć w prestiżowym magazynie „ELLE” i warty 5000 zł kurs fotografii u Marty Wojtal. Osoby, które zajęły niższe miejsca na podium, zdobyły kultowy smartphone Iphone SE 64 GB, który jest wprost stworzony do robienia zdjęć szybko i z najwyższą jakością. Pozostali uczestnicy z finałowej dziesiątki zostali nagrodzeni fotografowaną biżuterią: kolczykami, bransoletką i wisiorkiem w kształcie łabędzia, wykonanymi z białych i niebieskich kryształów.
LINDA PARYS
Nagrodzone prace
Pierwsze miejsce zajął uwielbiający grę świateł i zabawę kontrastami fotograf Mariusz Tokajuk. Zapewne zainspirowany błękitem kryształów znalazł natchnienie na dnie oceanu, umieszczając jubileuszową kolekcję biżuterii Swarovski na tle morskich głębin wśród tamtejszej fauny.
Kolejne miejsce na podium zdobyła Linda Parys, która kryształowe cudeńka umieściła na stole, łącząc klasyczne wzory Swarovski z kuchnią molekularną. Jak powiedziała nagrodzona: „125-lecie marki Swarovski to celebracja historii i wkładu marki w rozwój definicji biżuteryjnego blasku. To nie tylko uczta dla oczu, ale dla wszystkich zmysłów. Stąd też zdecydowałam się przedstawić biżuterię w formie wykwintnego menu”.
Trzecie miejsce przyznano Darii Folcik. Artystka postawiła na wysmakowane zaprezentowanie kolekcji biżuterii na niebanalnie pomalowanej ludzkiej dłoni. Białe i niebieskie kryształy pięknie kontrastują z ciemnym tłem tych zdjęć. Fotografka zaproponowała także alternatywne florystyczne tło, prezentując kolczyki, bransoletkę i wisiorek na tle nierozwiniętych białych kwiatów lilii.
Wszystkie prace przygotowane przez zwycięską trójkę i siedmioro finalistów konkursu Answear, Swarovski i „ELLE” można zobaczyć na stronie: www.packshot.answear.com.
MARIUSZ TOKAJUK
To nie jest jedyny projekt o takim charakterze, którego organizatorem jest marka. Na swoim koncie ma wiele aktywności zrzeszających młodych twórców kontentu, od stylistów po ilustratorów czy fotografów. W ten sposób coraz wyraźniej buduje swoją wyróżnialność na tle innych sklepów o podobnym profilu nie tylko w Polsce ale na wszystkich 7. rynkach, na których działa.
Zostaw komentarz