Główne menu

Dieta na płaski brzuch – wypróbuj!

Dieta na płaski brzuch – co jeść?

  • jogurt naturalny lub grecki – w miejscu tradycyjnego jogurtu owocowego, zawierającego spore ilości cukru i zbędnych dodatków. Naturalny jogurt i gęsty jogurt grecki nie tylko sycą, ale przede wszystkim dostarczają cennych bakterii probiotycznych, które poprawiają funkcjonowanie układu pokarmowego, zmniejszają częstotliwość wzdęć, gazów oraz chronią przed zaparciami. Regularne wyróżnianie pozwala zachować piękną sylwetkę.
  • orzechy, oliwki, nasiona, awokado – to produkty bogate w jednonienasycone kwasy tłuszczowe, które pomagają odchudzić brzuch, nawet bez zmiany diety.
  • ocet jabłkowy – kwaśny smak octu jabłkowego może pomóc nam stracić tłuszczyk z okolicy brzucha. Badania udowadniają, że wystarczą już 1-2 łyżki dziennie, wykazano, że osoby spożywające je przez 12 tygodni znacznie zmniejszyły wagę ciała w stosunku do grupy kontrolnej, która go nie spożywała.

Odpowiednia godziny przekąski

Niemal wszędzie mówi się o tym, by jeść 5 posiłków na dzień, dbając o dostarczanie kalorii co 3-4 godziny. Nie wszyscy jednak wiedzą o istnieniu magicznej godziny. Co to takiego?

Naukowcy zalecają, by zawsze pamiętać o przekąsce między godziną 14 a 16 (na kilkadziesiąt minut przed zjedzeniem obiadu), kiedy warto sięgnąć po niewielką ilość białka, kawałek sera, kilka migdałów. W ten sposób można zwiększyć metabolizm i zachować optymalny poziom cukru we krwi. Nawyk jedzenia małej przekąski o tej godzinie zwiększa ryzyko z podjadaniem kalorycznych dań.

Przeżuwaj posiłki

Żucie kęsów to prosty i skuteczny sposób, by zapobiec wzdęciom. Wiele osób zapomina, że trawienie rozpoczyna się w ustach, a to bardzo istotna wiadomość, uwzględnianie jej pozwala dobrze trawić posiłki i dbać o prawidłowe wchłanianie składników odżywczych. Lepiej strawiona żywność to mniej gazów, mniejszy problem ze wzdęciami i szczuplejszy brzuch.

A Wy, macie swoją sprawdzoną dietę na płaski brzuch?

Zostaw komentarz

Możesz użyć HTML tagów i atrybutów: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>