Główne menu

Niedobór witaminy D – zmęczenie, osłabienie odporności…Też masz z tym problem?

Niedobór witaminy D – jak uzupełnić?

Dzisiaj już wiemy, że zalecana suplementacja witaminy D jedynie dzieciom do ukończenia pierwszego roku życia jest daleko niestosowna. Witaminę D należy suplementować w sposób ciągły. Nie jest to uciążliwe, ani specjalnie kosztowne.

Należy pamiętać jedynie, by spożywać witaminę D wraz z tłuszczem – bułką z masłem, sałatką z olejem, oliwą, by umożliwić jej wchłanianie. Warto dodać, że suplementację witaminy D należy połączyć z suplementacją witaminy K2.

 

Bibliografia:
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC2912737/
http://articles.mercola.com/sites/articles/archive/2014/05/28/vitamin-d-deficiency-signs-symptoms.aspx#_edn3
Jerzy Zięba „Ukryte Terapie. Czego Ci lekarz nie powie”

 

 

    Komentarz ( 1 )

  • michalina

    Dlatego warto stosować suplementy, są bardzo łatwe w stosowaniu i zarazem bardzo praktyczne, Ja lubię Vita D Express, w ciągu 1 minuty tabletka sama się rozpuszcza pod językiem i od razu wchłania się do naszego organizmu

Zostaw komentarz

Możesz użyć HTML tagów i atrybutów: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>