Główne menu

Szyte na miarę

Jesteś projektantem mody? Albo blogerem? A może pracujesz w branży modowej? Albo jesteś właścicielem sklepu?
A może dopiero chcesz otworzyć swój sklep?

Jeśli na któreś z pytań odpowiedziałeś twierdząco, to masz pewność, że ta konferencja jest właśnie dla Ciebie!

27 marca w Łodzi spotkają się cenione osoby ze świata fashion i e-commerce.
Będzie to spotkanie kreatorów mody, osób które tworzą i wpływają na branżę.
Nie zwlekaj! Nawiąż nowe kontakty! Skorzystaj z rad doświadczonych osób z branży modowej!
Poznaj nowe technologie! Baw się tworząc markę i rozwijając jej pozycję!

Wykłady poprowadzą m.in.:
Anna Muszyńska-Gniado – Dyrektor Marketingu w dziale Property Management, BNP Paribas Real
Estate Poland „Content marketing i digital – unikalna strategia marki”
(Nowe pokolenia klientów oczekują spersonalizowanej komunikacji, dopasowanej do ich potrzeb i zainteresowań.
Serwowane treści powinny być atrakcyjne, unikalne i angażujące, podane w odpowiedniej formie, za
pośrednictwem określonego kanału i we właściwym czasie. Nowe trendy, rozwój technologii oraz coraz bardziej
wymagający klienci dyktują tempo i formę dzisiejszej komunikacji. Przykłady rozwiązań szytych na miarę,
efektywne narzędzia digital oraz big data management.)
mec. Michał Żmijewski – Adwokat, Lubasz i Wspólnicy – Kancelaria Radców Prawnych sp.k.
„Regulacje dotyczące marek, logotypów i fraz wykorzystywanych w działalności gospodarczej – ochrona
prawna oznaczeń produktów, usług i przedsiębiorców.”
(Podstawowe informacje związane ze znakami towarowymi, ustawą o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i prawem
autorskim, czyli wiedza, która przyda się nie tylko początkującym przedsiębiorcom. Jak zapewnić bezpieczeństwo
swojemu biznesowi i zarazem upewnić się, czy nie naruszamy praw osób trzecich?)
Arieta Prusak – Prezes Agencji Marketingowej MOXIE
„Problemy branży modowej – jak wyzwania współczesnego rynku przekuć w sukces?”
(Na co, gdzie i w jaki sposób wydajemy pieniądze? Trendy w zachowaniu konsumentów w Polsce i na świecie.
Millenialsi i pokolenie Z – dlaczego biznesy muszą bać się tych grup? Jak wydają pieniądze? Jak kształtują rynek?
I przede wszystkim co to oznacza dla Twojego biznesu? Podczas prelekcji wskazane zostaną sposoby na
dostosowanie istniejącego biznesu do zmieniających się warunków rynkowych. Przedstawione zostaną narzędzia
online, w które warto inwestować.)
Hanna Wojtaszek – Brand Manager, BIZUU
temat w trakcie opracowania
mec. Michał Kamiński – Content Manager, Grupa Domodi
„Skąd brać pomysły na treści – 13 sposobów, z których korzystamy w Grupie Domodi”
(Sadzając Mistrza Słowa przed czystą kartą, możesz liczyć na stworzenie 5-10-15 interesujących tematów. Może
ciut więcej. W pewnym momencie odbije się od ściany. Przy okazji nabawi się migreny i opuści biurko, mając na
ustach słowa „czacha dymi”. Inaczej będzie, gdy posadzisz go przed klawiaturą komputera z dostępem do
internetu, dając listę 13 pomysłów na tworzenie treści. Nie tylko wspomniane wcześniej liczby ulegną
zwielokrotnieniu, ale również na twarzy Mistrza dostrzeżesz szeroki uśmiech i usłyszysz „dziękuję”. Bezcenne! W
trakcie prelekcji poznasz 13 sposobów na content – Michał Kamiński przedstawi konkretne rozwiązania pomocne
przy generowaniu pomysłów na treści, z których korzysta w codziennej pracy. Będzie konkretnie!)
mec. Luiza Bakiewicz – Prawnik, Domański Zakrzewski Palinka sp. k.
„Nazwisko jako znak towarowy w branży fashion”
(Przesłanki oraz przeszkody w wykorzystaniu swojego bądź cudzego nazwiska jako znaku towarowego.)
Piotr Oracz – Prezes Zarządu, Loopa.eu Sp. z o.o
„Silnik Rekomendacji – jak skutecznie zachęcić klienta do e-zakupów”
(- Co to jest silnik rekomendacji?
– Jak spersonalizowane rekomendacje oddziałują na klienta?

– Przekrój działania silnika w e-sklepie.
– Case Studies.)
– Tadeusz Żórawski – Chief Development Officer, SaveCart
„Jak zwiększyć sprzedaż w e-commerce o 20% lub więcej”

„Szyte na miarę” rozwiązania dla branży fashion nie są ramowymi wykładami jak na uczelni wyższej. Jest to
dawka teorii połączana z praktycznymi warsztatami. Program spotkania został dostosowany do grupy docelowej.
Skuteczne metody i aktualne trendy panujące na rynku zweryfikowały profil konferencji.

  • Jak zaistnieć w Internecie? Jak się tam promować?
  • E-commerce przyszłością handlu
  • Bezpłatne i płatne urządzenia do promocji marek i sklepów
  • Współpraca z influenserami
  • Aspekty prawne związane z prowadzeniem sklepu

To tylko niektóre z zagadnień jakie zostaną przybliżone uczestnikom konferencji. Pełną agendę można śledzić na
bieżaco na stronie konferencji: http://pirbinstytut.pl/index.php/fashion

Zostaw komentarz

Możesz użyć HTML tagów i atrybutów: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>