„Szyte na miarę” rozwiązania dla branży fashion
Jesteś projektantem mody? Albo blogerem? A może pracujesz w branży modowej?
Albo jesteś właścicielem sklepu? Jeśli na któreś z pytań odpowiedziałeś twierdząco, to masz pewność, że ta konferencja jest właśnie dla Ciebie!
5 lipca w Warszawie spotkają się eksperci z modowego świata.
Nie zwlekaj! Nawiąż nowe kontakty! Skorzystaj z rad doświadczonych osób z branży modowej, podczas VIII edycji konferencji:
„Szyte na miarę” rozwiązania dla branży fashion
Ilość miejsc jest ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.
Baw się tworząc markę i rozwijając jej pozycję! Poznaj nowe technologie!
Podczas konferencji Bartosz Paczyński, Prezes Content Hero poprowadzi warsztat – „Lowcostowe” techniki sprzedaży i promocji w branży fashion”
Zagadnienia:
- Najskuteczniejsze techniki niskobudżetowej promocji w Internecie
- Skuteczne techniki sprzedażowe i promocyjne
- Bezpłatne i płatne (lecz tanie) narzędzia służące do promocji marek, sklepów i produktów jak również narzędzia analityczne
- Działania promocyjne z wykorzystaniem sieci Google, Facebook, Instagram
- Programy rozliczane za sprzedaż w modelu CPS
Ponadto w programie m.in.:
– Mirosław Skwarek – Dyrektor Marketingu w GetAll.pl, autor bloga PerswazjaWSprzedaz.pl
„7 gotowych pomysłów na zwiększenie sprzedaży w branży fashion za pomocą botów na Facebooku.”
– Marcin Osman – Prezes Zarządu,OSM Consult Sp. z o.o.
„Jak zaistnieć z marką w social mediach”
– Mirosław Skwarek – Dyrektor Marketingu w GetAll.pl, autor bloga PerswazjaWSprzedaz.pl
„7 gotowych pomysłów na zwiększenie sprzedaży w branży fashion za pomocą botów na Facebooku.”
– Jadwiga Janik – Fashion50+
„50plus, ważni odbiorcy mody”
(Podczas prelekcji omówione zostaną:
– oczekiwania osób 50plus w stosunku do branży modowej
– oferta marek modowych, lub jej brak, dla kobiet i mężczyzn 50plus
– czego najbardziej w ofercie marek modowych brakuje kobietom 50plus
– obsługa sklepów i salonów mody
– zakupy w Internecie przez osoby 50plus
– reklama w Internecie skierowana do 50plus.)
– Aleksandra Koclejda – online marketing specialist, Domodi sp. z o.o.
„Zapomniane źródła promocji on-line, które pomoga Ci rosnąć”
(Marketing internetowy to już nie tylko Google Adwords oraz Facebook Ads.Prelegentka podczas wystąpienia opowie o tym jak dynamicznie zmienia się rynek reklamowy, gdzie szukać możliwości do wzrostu biznesu i jak je wykorzystać. Dzięki prezentacji dowiecie się:
– w jaki sposób reklamować się w serwisach informacyjnych,
– na jakie dane zwracać uwagę i jak je analizować
– jakie korzyści mogą nam przynieść duże portale o tematyce ogólnej)
– Krzysztof Bitel – Dyrektor ds. Jakości, IT i inwestycji logistycznej w Gino Rossi S.A.
„Logistyka E-com w branży modowej ze szczególnym uwzględnieniem zarządzania zwrotem.”
(Podczas przezentacji zostaną omówione następujące zagadnienia:
– Zaimplementowanie kontroli jakości w proces logistyczny
– Porównanie logistyki własnej kontra outsourcing
– Skrócenie łańcucha dostaw
– Rola systemów IT w procesie)
Do udziału zapraszamy:
właścicieli i menedżerów sklepów internetowych
właścicieli sklepów tradycyjnych, planujących wejście na rynek internetowy
osoby odpowiedzialne za rozwój oraz strategię e-commerce
szefów działów marketingu, sprzedaży i obsługi Klienta
osoby poszukujące nowych kanałów pozyskania Klienta
projektantów mody
blogerów
start’upowców z branży modowej
Miejsce: Centrum Bankowo- Finansowe Nowy Świat, ul. Nowy Świat 6/12, Warszawa
Czas trwania: 09.00 – 15.00
Komentarz ( 1 )
A mnie uczono, że moda jest dla modelek. I tego się trzymam. Mam swój styl i wiem, w czym dobrze się czuję. nawet się nie zastanawiam, czy to jest modne. Raczej należałoby zadbać, co w głowie, a nie co na głowie.
Serdecznie pozdrawiam