Główne menu

„Szyte na miarę” rozwiązania dla branży fashion

Jesteś projektantem mody?  Albo blogerem?  A może pracujesz w branży modowej?
Albo jesteś właścicielem sklepu?  Jeśli na któreś z pytań odpowiedziałeś twierdząco, to masz pewność, że ta konferencja jest właśnie dla Ciebie!

5 lipca w Warszawie spotkają się eksperci z modowego świata.

Nie zwlekaj! Nawiąż nowe kontakty! Skorzystaj z rad doświadczonych osób z branży modowej, podczas VIII edycji konferencji:

„Szyte na miarę” rozwiązania dla branży fashion

Ilość miejsc jest ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.

Baw się tworząc markę i rozwijając jej pozycję! Poznaj nowe technologie!

Podczas konferencji Bartosz Paczyński, Prezes Content Hero poprowadzi warsztat – „Lowcostowe” techniki sprzedaży i promocji w branży fashion”

Zagadnienia:

  • Najskuteczniejsze techniki niskobudżetowej promocji w Internecie
  • Skuteczne techniki sprzedażowe i promocyjne
  • Bezpłatne i płatne (lecz tanie) narzędzia służące do promocji marek, sklepów i produktów jak również narzędzia analityczne
  • Działania promocyjne z wykorzystaniem sieci Google, Facebook, Instagram
  • Programy rozliczane za sprzedaż w modelu CPS

Ponadto w programie m.in.:

– Mirosław Skwarek – Dyrektor Marketingu w GetAll.pl, autor bloga PerswazjaWSprzedaz.pl
„7 gotowych pomysłów na zwiększenie sprzedaży w branży fashion za pomocą botów na Facebooku.”

– Marcin Osman – Prezes Zarządu,OSM Consult Sp. z o.o.
„Jak zaistnieć z marką w social mediach”

– Mirosław Skwarek – Dyrektor Marketingu w GetAll.pl, autor bloga PerswazjaWSprzedaz.pl
„7 gotowych pomysłów na zwiększenie sprzedaży w branży fashion za pomocą botów na Facebooku.”

– Jadwiga Janik – Fashion50+
„50plus, ważni odbiorcy mody”
(Podczas prelekcji omówione zostaną:
– oczekiwania osób 50plus w stosunku do branży modowej
– oferta marek modowych, lub jej brak, dla kobiet i mężczyzn 50plus
– czego najbardziej w ofercie marek modowych brakuje kobietom 50plus
– obsługa sklepów i salonów mody
– zakupy w Internecie przez osoby 50plus
– reklama w Internecie skierowana do 50plus.)

– Aleksandra Koclejda – online marketing specialist, Domodi sp. z o.o.
„Zapomniane źródła promocji on-line, które pomoga Ci rosnąć”
(Marketing internetowy to już nie tylko Google Adwords oraz Facebook Ads.Prelegentka podczas wystąpienia opowie o tym jak dynamicznie zmienia się rynek reklamowy, gdzie szukać możliwości do wzrostu biznesu i jak je wykorzystać. Dzięki prezentacji dowiecie się:
– w jaki sposób reklamować się w serwisach informacyjnych,
– na jakie dane zwracać uwagę i jak je analizować
– jakie korzyści mogą nam przynieść duże portale o tematyce ogólnej)
– Krzysztof Bitel – Dyrektor ds. Jakości, IT i inwestycji logistycznej w Gino Rossi S.A.
„Logistyka E-com w branży modowej ze szczególnym uwzględnieniem zarządzania zwrotem.”
(Podczas przezentacji zostaną omówione następujące zagadnienia:
– Zaimplementowanie kontroli jakości w proces logistyczny
– Porównanie logistyki własnej kontra outsourcing
– Skrócenie łańcucha dostaw
– Rola systemów IT w procesie)

Do udziału zapraszamy:
właścicieli i menedżerów sklepów internetowych
właścicieli sklepów tradycyjnych, planujących wejście na rynek internetowy
osoby odpowiedzialne za rozwój oraz strategię e-commerce
szefów działów marketingu, sprzedaży i obsługi Klienta
osoby poszukujące nowych kanałów pozyskania Klienta
projektantów mody
blogerów
start’upowców z branży modowej

Miejsce: Centrum Bankowo- Finansowe Nowy Świat, ul. Nowy Świat 6/12, Warszawa
Czas trwania: 09.00 – 15.00

    Komentarz ( 1 )

  • Ultra

    A mnie uczono, że moda jest dla modelek. I tego się trzymam. Mam swój styl i wiem, w czym dobrze się czuję. nawet się nie zastanawiam, czy to jest modne. Raczej należałoby zadbać, co w głowie, a nie co na głowie.
    Serdecznie pozdrawiam

Zostaw komentarz

Możesz użyć HTML tagów i atrybutów: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>